Інформація

Лідери продажів

Розпродаж! Geon Grandtour 400 EFI Збільшити для перегляду

Мотоцикл Geon Grandtour 400 EFI 2018 року

Новий товар

Двигун:    1 циліндр, 4-тактний, інжекторний, з балансвалом
Робочий об"єм (см3) 397
Макс. потужність (к.с /при об/хв)    28/7000

Опціонально можна доставити кофри +530 дол

Детальніше

3 120,00 $

Add to wishlist

Характеристики

Тип двигуна 1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом
Охолодження повітряно-масляне
Робочий обєм (см3) 397
Макс. потужність (к.с /при об/хв) 28 / 7000
Макс. крутний момент (Нм /при об/хв) 30 / 5500
Ступінь стиску 8.8:1
Система живлення інжектор Delphi EFI
Система зажигания ECU
Система запуску Електро / кік-стартер
КПП / трансмісія / головна передача 5 ступінчаста механічна
Рама сталева трубчаста
Передня підвіска телескопічна вилка звичайного типу
Задняя підвіска маятникова, мотоамортизатор, хід 200 мм
Тормоза, передній / задній диск / диск
Шини, передня/задня 90*90-21 / 130*80-18
ДхШхВ (мм) 2205 х 810 х 1350
Колісна база (мм) 1460
Висота по сидінню (мм) 890
Дорожній просвіт (мм) 260
Суха маса (кг) 162
Об'єм паливного баку (л) 16
Максимальна швидкість (км/год) 135
Рекомендоване моторне мастило MOTUL 5100 10W40

Інформація

Geon Grandtour - це легкий середньокубатурний мотоцикл подвійного призначення, «дорослий» туристичний ендуро, побудований навколо 400-кубового двигуна - відродженого силового агрегату Honda XR 400 - одного з легендарних двигунів в сучасній інтерпретації.

   Вседорожник призначений як для розміреної їзди по асфальту, так і по грунтовках і помірному бездоріжжю. Мотоцикл спроектований відповідно до канонів класу.

   Зручна і комфортна посадка: пряма спина, високі рукоятки керма, висока точка огляду. Ергономіка на увазі їзду «в стійці»: кермо розташовано досить високо, досить простору для колін, ступні ніг надійно фіксуються на підніжках.

   Довгохідні підвіски з регулюваннями: масивні амортизатори спереду і потужний моноамортизатор ззаду в зв'язці з алюмінієвим маятником з прогресією ефективно проковтують всі дрібні дорожні нерівності і ізолюють пілота від середніх ям.

   Легка вага мотоцикла подарує задоволення від слухняного управління байком і дозволить легше справлятися з бездіжжям.

   Штатне головне світло досить потужне і дозволить з упевненістю продовжувати подорож в темний час доби.

   Ємний бак на 16 літрів забезпечить збільшений запас ходу

   І головне - надійний двигун з високим крутним моментом рівномірно розподіленим у всьому діапазоні.

   Цей мотоцикл призначений як для далеких подорожей, так і для повсякденної експлуатації. Завдяки легкій вазі і високій маневреності, він дозволяє не відчувати себе «слоном у посудній» лавці в міському потоці. В цілому, проявляє себе відмінним міським мотоциклом, якому під силу і щоденна штовханина всередині міського потоку, і поїздки на сотні, а то й тисячі кілометрів.

   Низьке переднє крило - данина традиціям класу, але від цього не менш функціонально - забезпечує мотоциклу необхідний захист від бруду.

   Завдяки великій базі апарату, місця для пасажира і кофрів вистачає з запасом. Також розмір гарантує повагу власників авто: мотоцикл виглядає досить габаритно і солідно.

   Початок проекту Geon Grantour 400 було закладено ще в 2009 році. У 2011 році колектив «Geon Engineering» взяв участь в процесі розвитку продукту і, починаючи з 2012 року, почалася активна фаза співпраці в доведенні мотоцикла до стадії виробництва, включаючи перші дорожні тести.

   Уже в кінці 2013 року підрозділ «Geon Engineering» розвернуло етап дорожніх випробувань на території України. В цей момент отримана перша серійна партія мотоциклів для українських покупців. У 2014му в світ виходить перша пілотна партія мотоциклів, вироблених після серії дорожніх випробувань.

   У версії 2015 року зроблено ряд модернізацій і доопрацювань. Ключовий апгрейд серійних мотоциклів - це система харчування і електроніка: карбюраторна система середньої ефективності поступилася місцем технологічному інжектору під керуванням ECU. Було прийнято рішення відмовитися від масляних радіаторів. Завдяки такому рішенню було заощаджено вагу, а так само без істотної втрати обсягу масла в системі була підвищена швидкість циркуляції масла, що в результаті не відбилося на температурному режимі системи мастила. До слова, радіатори не пропали зовсім, а перейшли в розряд опцій - їх можна замовити.

   На зміну пластиковому паливному баку незграбної форми був встановлений сталевий бак обтічної форми. Деякі поправки були внесені в роботу підвіски.

   Модель 2016 року стала наступником попередньої версії з усіма впровадженими доробками і модернізаціями, включаючи ключові апгрейди. А також оновлена ​​версія отримала в оснащення вельми корисні фічі: захисна решітка фари, захист двигуна, зварена з труб, центральна підніжка. Головний бонус - все це надається в подарунок, в базовій комплектації кожного мотоцикла.

   І традиційно відбулося оновлення дизайну - мотоцикл отримав виразніший і більш запам'ятовуваний зовнішній вигляд.

   Кольорові рішення включають в себе три варіанти: чорний, сірий і помаранчевий.

2 other products in the same category: