Інформація

Прибуття техніки в серпні
Прибуття техніки в серпні
Анонс прибуття техніки в серпні. Мотоцикл   Geon CR6Z 250 уже в Україні...
лип 20, 2020
Відкриття фірмового мото СТО Мотостарт в Івано-Франківську
Відкриття фірмового мото СТО Мотостарт в...
Ми відкрились! Фірмове мото СТО компанії Мотостарт - це місце, де вашого...
тра 24, 2020
Попереднє замовлення Geon TerraX 250
Попереднє замовлення Geon TerraX 250
Відкрите попереднє замовлення на модель мотоциклів Geon TerraX 250. Очікуємо їх...
тра 4, 2020

Лідери продажів

Новинки

Мотоцикл Geon Grandtour 400 EFI

Новий товар

Двигун:    1 циліндр, 4-тактний, інжекторний, з балансвалом
Робочий об"єм (см3) 397
Макс. потужність (к.с /при об/хв)    28/7000

Опціонально можна доставити кофри +530 дол

Детальніше

3 120,00 $

Інформація

Geon Grandtour - це легкий середньокубатурний мотоцикл подвійного призначення, «дорослий» туристичний ендуро, побудований навколо 400-кубового двигуна - відродженого силового агрегату Honda XR 400 - одного з легендарних двигунів в сучасній інтерпретації.

   Вседорожник призначений як для розміреної їзди по асфальту, так і по грунтовках і помірному бездоріжжю. Мотоцикл спроектований відповідно до канонів класу.

   Зручна і комфортна посадка: пряма спина, високі рукоятки керма, висока точка огляду. Ергономіка на увазі їзду «в стійці»: кермо розташовано досить високо, досить простору для колін, ступні ніг надійно фіксуються на підніжках.

   Довгохідні підвіски з регулюваннями: масивні амортизатори спереду і потужний моноамортизатор ззаду в зв'язці з алюмінієвим маятником з прогресією ефективно проковтують всі дрібні дорожні нерівності і ізолюють пілота від середніх ям.

   Легка вага мотоцикла подарує задоволення від слухняного управління байком і дозволить легше справлятися з бездіжжям.

   Штатне головне світло досить потужне і дозволить з упевненістю продовжувати подорож в темний час доби.

   Ємний бак на 16 літрів забезпечить збільшений запас ходу

   І головне - надійний двигун з високим крутним моментом рівномірно розподіленим у всьому діапазоні.

   Цей мотоцикл призначений як для далеких подорожей, так і для повсякденної експлуатації. Завдяки легкій вазі і високій маневреності, він дозволяє не відчувати себе «слоном у посудній» лавці в міському потоці. В цілому, проявляє себе відмінним міським мотоциклом, якому під силу і щоденна штовханина всередині міського потоку, і поїздки на сотні, а то й тисячі кілометрів.

   Низьке переднє крило - данина традиціям класу, але від цього не менш функціонально - забезпечує мотоциклу необхідний захист від бруду.

   Завдяки великій базі апарату, місця для пасажира і кофрів вистачає з запасом. Також розмір гарантує повагу власників авто: мотоцикл виглядає досить габаритно і солідно.

   Початок проекту Geon Grantour 400 було закладено ще в 2009 році. У 2011 році колектив «Geon Engineering» взяв участь в процесі розвитку продукту і, починаючи з 2012 року, почалася активна фаза співпраці в доведенні мотоцикла до стадії виробництва, включаючи перші дорожні тести.

   Уже в кінці 2013 року підрозділ «Geon Engineering» розвернуло етап дорожніх випробувань на території України. В цей момент отримана перша серійна партія мотоциклів для українських покупців. У 2014му в світ виходить перша пілотна партія мотоциклів, вироблених після серії дорожніх випробувань.

   У версії 2015 року зроблено ряд модернізацій і доопрацювань. Ключовий апгрейд серійних мотоциклів - це система харчування і електроніка: карбюраторна система середньої ефективності поступилася місцем технологічному інжектору під керуванням ECU. Було прийнято рішення відмовитися від масляних радіаторів. Завдяки такому рішенню було заощаджено вагу, а так само без істотної втрати обсягу масла в системі була підвищена швидкість циркуляції масла, що в результаті не відбилося на температурному режимі системи мастила. До слова, радіатори не пропали зовсім, а перейшли в розряд опцій - їх можна замовити.

   На зміну пластиковому паливному баку незграбної форми був встановлений сталевий бак обтічної форми. Деякі поправки були внесені в роботу підвіски.

   Модель 2016 року стала наступником попередньої версії з усіма впровадженими доробками і модернізаціями, включаючи ключові апгрейди. А також оновлена ​​версія отримала в оснащення вельми корисні фічі: захисна решітка фари, захист двигуна, зварена з труб, центральна підніжка. Головний бонус - все це надається в подарунок, в базовій комплектації кожного мотоцикла.

   І традиційно відбулося оновлення дизайну - мотоцикл отримав виразніший і більш запам'ятовуваний зовнішній вигляд.

   Кольорові рішення включають в себе три варіанти: чорний, сірий і помаранчевий.

Характеристики

Тип двигуна1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом
Охолодженняповітряно-масляне
Робочий обєм (см3)397
Макс. потужність (к.с /при об/хв)28 / 7000
Макс. крутний момент (Нм /при об/хв)30 / 5500
Ступінь стиску8.8:1
Система живленняінжектор Delphi EFI
Система зажиганияECU
Система запускуЕлектро / кік-стартер
КПП / трансмісія / головна передача5 ступінчаста механічна
Рамасталева трубчаста
Передня підвіскателескопічна вилка звичайного типу
Задняя підвіскамаятникова, мотоамортизатор, хід 200 мм
Тормоза, передній / заднійдиск / диск
Шини, передня/задня90*90-21 / 130*80-18
ДхШхВ (мм)2205 х 810 х 1350
Колісна база (мм)1460
Висота по сидінню (мм)890
Дорожній просвіт (мм)260
Суха маса (кг)162
Об'єм паливного баку (л)16
Максимальна швидкість (км/год)135
Рекомендоване моторне мастилоMOTUL 5100 10W40

Відгуки Відгуки (0)

Сумарний рейтинг:
0 1 2 3 4
0/5
На основі 0 отзывы
Фільтр:
0 1 2 3 4 (0)
0 1 2 3 0 (0)
0 1 2 0 1 (0)
0 1 0 1 2 (0)
0 0 1 2 3 (0)

З цим товаром купують

    1 інші товари в цій категорії