Інформація

Відкриття фірмового мото СТО Мотостарт в Івано-Франківську
Відкриття фірмового мото СТО Мотостарт в...
Ми відкрились! Фірмове мото СТО компанії Мотостарт - це місце, де вашого...
тра 24, 2020
Прибуття техніки в серпні
Прибуття техніки в серпні
Анонс прибуття техніки в серпні. Мотоцикл   Geon CR6Z 250 уже в Україні...
лип 20, 2020
Попереднє замовлення Geon TerraX 250
Попереднє замовлення Geon TerraX 250
Відкрите попереднє замовлення на модель мотоциклів Geon TerraX 250. Очікуємо їх...
тра 4, 2020

Лідери продажів

Новинки

Мотоцикл Geon X-Road Light 250 куб

Новий товар

Новинка в модельному ряді Геон в наявності

Детальніше

сумарний рейтинг сумарний рейтинг:

5
5,00/5 - 2 отзывы

рейтинги переглядів
0 1 2 3 42
0 1 2 3 00
0 1 2 0 10
0 1 0 1 20
0 0 1 2 30

 додати відгук переглянути відгуки переглянути відгуки

1 450,00 $

Інформація

Легкий кросовер Geon X-road Light отримав кілька важливих оновлень і вже доступний до покупки.

Вже надійшла в наявність оновлена ​​версія популярного легкого ендуро Geon X-road Light 200 і 250. Оновлена ​​модель може похвалитися деякими затребуваними поліпшеннями.

По-перше це світлодіодна фара. Світлодіодні ближній і дальнє світло і габарити. Нова світлодіодна фара Забезпечує набагато краще освітлення - яскравіше і потужніше.

Інша обновка - повністю цифрова приладова панель: і тахометр і права частина приладової панелі теж цифрові.

Мотоцикли з нової поставки оснащуються ланцюгами AFAM.

А також поліпшена обшивка сидіння.

  Бюджетний лайт-ендуро Geon X-Road Light тепер пропонується в 2х версіях.

У лінійку додана нова версія X-Road Light з 250-кубовим двигуном CR6. Це той же надійний, легкий і економічний двигун, який встановлюється на безліч моделей Geon - CR6, TerraX-road, TerraX, Scrambler. Цей двигун оснащений масляним охолодженням.

Також байк отримав важливе оновлення - до нового двигуну і нову вилку - міцніше, з більшим діаметром.

При цьому ціна мотоцикла як і раніше залишається однією з найбільш доброзичливих на ринку України.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  Сьогодні під кожну нову модель мотоцикла маркетологи прагнуть вигризти свою нішу - позиціонувати модель: спорт-турист, прогулянковий ендуро, для поїздок «за хлібом» і т.п. Команда GEON вважає, що покупець краще знає і сам вирішує, який мотоцикл найбільш підходящий для його режиму експлуатації. А завдання інженерів - запропонувати варіанти. 

   Саме тому асортимент off-road мотоциклів GEON безпрецедентно насичений. 

   Представляємо вам номінанта на звання «народний мотоцикл України» - модель бюджетного лайт-ендуро - GEON X-Road Light. Що б стати народним в Україні, мотоцикл повинен бути надійним, вседорожнім і не дорогим. А з урахуванням сьогоднішніх реалій ще бюджетним в обслуговуванні і економічним. 

   Всі без винятку всі зазначені якості бренд GEON втілив в новій моделі - GEON X-Road Light. І не має значення, до якого класу віднести мотоцикл, якщо він володіє тим набором якостей, які необхідні мото-любителям України.

   Звичайно, хороший мотоцикл повинен володіти надійним двигуном, мати зручну ергономіку і просте управління. Новий представник з сімейства кросоверів X-road і тут має, ніж звернути увагу.

   За основу був узятий 1-циліндровий 4-тактний двигун повітряного охолодження, що використовувався на моделі GEON CR6 і TerraX-road. При цьому показники потужності і крутного моменту зовсім не маленькі для цього класу. А дозування подачі потужності плавне і передбачуване. Двигун відрізняється простою компоновкою - 2 клапана і один распредвал. З приємних «фішок» - наявність баланс-вала і 6-ступінчастої  КПП.

   Простий 4-тактний двигун X-Road Light харчується не зовсім звичайним карбюратором - тут команда GEON зробила спеціальний вибір в сторону просунутого карбюратора, з урахуванням досвіду в спорті. Мотор майже не вібрує і дуже тихо працює. На холостих обертах його практично не чутно. Користуватися КПП легко і приємно, механізм працює чітко. Це обумовлено масової «обкатанностью» вузла на старших версіях.

   Реальний витрата палива становить приблизно 2,3 л на 100 км шляху. Точне значення залежить від стилю їзди, швидкості і поверхні пересування.

   Ходова частина GEON X-Road Light 250 представлена ​​у вигляді звичайної сталевої рами, простих надійних підвісок: телескопічна вилка і моноамортизатор, дискових передньої і задньої гальмівних систем. Колеса спереду на 19 ', ззаду - на 16' дюймів. Все «залізо» зроблено добротно і міцно.

   Підвіски мають робочі ходи скромніше, в порівнянні з традиційними ендуро- або кросовими мотоциклами, однак вони значно більше, ніж у класичних "шляховиків". До того же фішка мотоцикла в тому, що він нижче – тож це досить логічно.

   В цілому ж, модель являє собою універсальний мотоцикл для комфортного пересування по будь-яким твердим і не дуже поверхням: від асфальту і грунтовки до лісових і гірських стежок і степових рівнин. Але, в силу свого потенціалу, не для пісків або боліт.

   Здалеку Light виглядає, майже як справжній ендуро. Його дуал-спортивне призначення видають компактні розміри (1355 мм колісної бази), 19-е переднє колесо і широке сидіння з пасажирської сходинкою. 

   В цілому, «Легкий» непогано підготовлений для щоденних поїздок «дім-робота-дім». Незважаючи на коротку базу і 19-е переднє колесо, він стабільно тримає пряму на своїх максимальних 110 км / год. Шини відмінно перетравлюють дрібний щебінь і грунтовки. Напівпозашляховий родовід X-road Light позитивно позначається на керованості на твердому покритті: байк охоче зарулює в поворот і впевнено пише вузькі траєкторії.

   Як варіант, можна регулярно їздити на цій 250-ке на дачу, риболовлю чи просто на прогулянку по околицях міста. Тут, до речі, і стане в нагоді солідний багажник. З лівого боку над заднім колесом розміщений невеликий пластиковий бардачок для інструментів. Корисна річ.

   Мотоцикл відрізняється універсальністю використання, простотою конструкції і низькою ціною, що робить його дуже популярним серед новачків і чудовою альтернативою дорогим японським 125-150-ам. Якщо ви шукаєте міцний, легкий і маневрений мотоцикл, то Ви вже за адресою.

   Отже, маємо такий набір якостей мотоцикла, як економічність і екологічність, недорогий і простий в утриманні / обслуговуванні, легкий в управлінні. Ну і, звичайно, головний козир - це доступна ціна, яка, з урахуванням технологічного оснащення, не залишає конкурентам шансів на боротьбу.

Оновлення / поліпшення 2019:

- в передній частині сидіння змінений профіль для зручності водія

- привід спідометра - встановлений більш надійний

- доданий USB роз'єм на кермі для зарядки гаджетів

- влагозащищенная електропроводка

- правий багатофункціональний перемикач (пульт) 

- цифровий спідометр

Характеристики

Тип двигуна1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом
Охолодженняповітряно-масляне
Робочий обєм (см3)224
Макс. потужність (к.с /при об/хв)18 / 8500
Макс. крутний момент (Нм /при об/хв)18 / 6000
Ступінь стиску9.2 : 1
Система живленнякарбюратор
Система зажиганияCDI
Система запускуелектростартер
Спідометрцифровий
КПП / трансмісія / головна передача6 ступіньчаста механічна ланцюгова
Рамасталева трубчаста
Передня підвіскателескопічна вилка звичайного типу
Задняя підвіскамоноамортизатор
Тормоза, передній / заднійдисковий, 260мм, 2-х поршневий супорт / дисковий, 240мм, 1-поршневий супорт
Шини, передня/задня80/100-19 // 110/90-16
ДхШхВ (мм)2090 х 820 х 1155
Колісна база (мм)1355
Висота по сидінню (мм)870
Дорожній просвіт (мм)290
Суха маса (кг)115
Об'єм паливного баку (л)12,5
Максимальна швидкість (км/год)120
Задній маятниксталевий
Рекомендоване моторне мастилоMOTUL 5100 15W50

Відгуки Відгуки (2)

Сумарний рейтинг:
0 1 2 3 4
5,00/5
На основі 2 отзывы
Фільтр:
0 1 2 3 0 (0)
0 1 2 0 1 (0)
0 1 0 1 2 (0)
0 0 1 2 3 (0)
0 1 2 3 4
(5/5
0 з 0 осіб вважають цей відгук корисним
Сумарний рейтинг:0 1 2 3 4

Відповідь:
Доброго дня. Так, підійде. Ми все підлаштуємо саме під Вас.

0 1 2 3 4
(5/5
1 з 2 осіб вважають цей відгук корисним
Сумарний рейтинг:0 1 2 3 4

Він підійде для мене з ростом 160?

Страницы: 1

З цим товаром купують

    13 інші товари в цій категорії