Інформація

Прибуття техніки в серпні
Прибуття техніки в серпні
Анонс прибуття техніки в серпні. Мотоцикл   Geon CR6Z 250 уже в Україні...
лип 20, 2020
Відкриття фірмового мото СТО Мотостарт в Івано-Франківську
Відкриття фірмового мото СТО Мотостарт в...
Ми відкрились! Фірмове мото СТО компанії Мотостарт - це місце, де вашого...
тра 24, 2020
Benelli - нове надходження
Benelli - нове надходження
Довгоочікуваний новий завіз мотоциклів Benelli нарешті в Україні і скоро буде уже...
тра 13, 2020

Лідери продажів

Новинки

Запит Зворотного зв'язку

Мотоцикл Geon Dakar 250E TwinCam

Новий товар

Geon Dakar 250 TwinCam - це повноцінний однокласник Dakar'а “4-клапанника”, але з іншою концепцією, близькою не стільки до спортивного напрямку, скільки до цивільно-ендуро функціоналу. Проте, це повноцінний ендуро - високий, з енергоємкою підвіскою із довгим ходом та великим дорожнім просвітом.

Детальніше

2 599,00 $

Інформація

Якщо Ви вже “виросли” з X-road і готові пересісти на Dakar, але немає такої фінансової можливості, то наша нова модель - це саме те, що Вам потрібно - Geon Dakar 250 TwinCam. Це повноцінний однокласник Dakar'а “4-клапанника”, але з іншою концепцією, близькою не стільки до спортивного напрямку, скільки до цивільно-ендуро функціоналу. Проте, це повноцінний ендуро - високий, з енергоємкою підвіскою із довгим ходом та великим дорожнім просвітом.

Детальне знайомство варто почати саме з двигуна.

Тайванська компанія CPI в 2007 відтворила популярний 250-кубовий одноциліндровий двигун рідинного охолодження Honda AX-1 для установки на мотоцикли CPI SX250 і SM250. І розмістили серійне виробництво в Китаї, завдяки чому двигун отримав широку популярність не тільки на мотоциклах CPI, а й багатьох іншим мотоциклах. За свою більш, ніж 10-річну історію цей двигун послужив і продовжує служити силовим агрегатом на великій кількості, як позашляхової, так і дорожньої мото-техніки, і навіть отримав версію для квадроциклів. В результаті такої еволюції двигун пройшов гарт і зміцнів, як завершений і надійний вузол (хоча і так, тайванці за менталітетом схожі з японцями і не запустять в серію продукт, в якому не впевнені).

Двигун Geon Dakar 250 TwinCam, як зрозуміло з назви має систему ГРМ типу DOHC з чотирма клапанами. За своїми характеристиками двигун вийшов цілком вдалим: 26 к.с. і 24 Нм на колінвалі - гідний показник. 6-ступінчаста КПП буде доречна на довгих прямих ділянках і в парі з рідинним охолодженням продовжить термін експлуатації і ресурс двигуна. В яких би умовах ви не експлуатували мотоцикл, двигун має всі задатки успішно справлятися з поставленими завданнями. До речі, і баланс-вал теж присутній. Живиться двигун від продуктивного карбюратора і в повній мірі реалізує свій потенціал завдяки сучасній системі вихлопу.

Якщо описати, як користувач - двигун Geon Dakar 250 TwinCam тяговитий, еластичний, і вібрацій майже немає. Заводиться електростартером.

На відміну від старшої версії, в TwinCam двигун вмонтований в сталеву раму самого класичного типу для ендуро, а завдяки дюплексному типу і солідному підрамнику має хорошу жорсткість і прикриває двигун від пошкоджень знизу.

Передня підвіска являє собою потужну перевернуту телескопічну вилку виробництва компанії Fastace. Ззаду моноамортизатор з регулюваннями преднатяга пружини і демпфування / відбою в зв'язці з легким алюмнієвим маятником. Дорожній просвіт становить 300мм.

І в іншому новий Geon Dakar має характерну ендуро компоновку: колісна формула 21/18, довге сидіння, обидві гальмівні системи дискові гідравлічні. Передній гальмівний диск захований від бруду спеціальним захистом. Армовані шланги забезпечують гарний зворотний зв'язок між пілотом і гальмівними супортами.

Довге сидіння для двох, посадка вертикальна пряма, кермо високе і широке - дозволить їхати “в стійці”, коли знадобиться. Посадковий трикутник «руль-сидіння-підніжки» сформований для максимально комфортного переміщення по помірному бездоріжжю, тому спина і руки водія під час їзди розвантажені. Всі органи управління на звичайному, звичному місці, цифрова приладова панель інформативна .

Dakar TwinCam оснащується повним комплектом світлотехніки, дзеркалами, спідометром і заднім бризковиком, він же кріплення номера - повний комплект для реєстрації мотоцикла і експлуатації на дорогах загального користування. Компанія-імпортер надає весь необхідний комплект документів.

У базовій комплектації є пасажирські підніжки і невеликий, але надійний багажник.

Пластиковий обвіс лаконічний - сучасний і не агресивний.

Dakar TwinCam цілком придатний для переобладнання в супермото з подальшою експлуатацією в мегаполісі і його околицях.

Характеристики

Тип двигуна1-циліндр, 4-х тактний, DOHC, 4-клапаний, з баланс-валом
Охолодженняводяне
Робочий обєм (см3)249
Макс. потужність (к.с /при об/хв)26 / 8500
Макс. крутний момент (Нм /при об/хв)24 / 6000
Ступінь стиску10.8 : 1
Система живленнякарбюратор
Система зажиганияCDI
Система запускуелектростартер
Щепленнябагатодискове в масляній ванні
КПП / трансмісія / головна передача6 ступіньчаста механічна ланцюгова
Передня підвіскателескопічна вилка перевернутого типу
Тормоза, передній / заднійдисковий, 260мм, 2-х поршневий супорт / дисковий, 240мм, 1-поршневий супорт
Шини, передня/задня80/90-21 // 110/80-18
ДхШхВ (мм)2255 × 815 × 1260
Колісна база (мм)1460
Висота по сидінню (мм)920
Дорожній просвіт (мм)290
Суха маса (кг)130
Об'єм паливного баку (л)10
Максимальна швидкість (км/год)110
Рекомендоване моторне мастилоMOTUL 5100 15W50

Відгуки Відгуки (0)

Сумарний рейтинг:
0 1 2 3 4
0/5
На основі 0 отзывы
Фільтр:
0 1 2 3 4 (0)
0 1 2 3 0 (0)
0 1 2 0 1 (0)
0 1 0 1 2 (0)
0 0 1 2 3 (0)

З цим товаром купують

    13 інші товари в цій категорії