Інформація

Лідери продажів

Новинки

Мотоцикл GEON X-Road 202 CBF (2019) EFI (інжектор)

Новий товар

тип двигуна 1 цил., 4-х тактний (SOHC, 2V), ступінь стиску — 9.5:1    
інжектор
об'єм двигуна 200 куб.см
тип охолодження повітряне

Детальніше

1 621,00 $

Add to wishlist

Характеристики

Тип двигуна 1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом
Охолодження повітряне
Робочий обєм (см3) 200
Макс. потужність (к.с /при об/хв) 15 / 7500
Макс. крутний момент (Нм /при об/хв) 15 / 6500
Ступінь стиску 9.5 : 1
Система живлення інжектор
Система зажигания CDI
Система запуску Електро / кік-стартер
КПП / трансмісія / головна передача 5 ступінчаста механічна
Рама сталева трубчаста
Передня підвіска телескопічна вилка перевернутого типу
Задняя підвіска сталевий маятник, моноамортизатор
Тормоза, передній / задній дисковий 2-х поршневий супорт/дисковий 240 мм
Шини, передня/задня 2,75 — 21 / 4,10 — 18
ДхШхВ (мм) 2090 х 880 х 1280
Колісна база (мм) 1360
Висота по сидінню (мм) 770
Дорожній просвіт (мм) 320
Суха маса (кг) 132
Об'єм паливного баку (л) 8
Максимальна швидкість (км/год) 110
Рекомендоване моторне мастило MOTUL 5100 15W50

Інформація

Новий GEON X-Road 202 - це не заміна знаменитого GEON X-Road, а доповнення, він є відповіддю на численні запити українських мотолюбителів. Нова версія нижча і легша, більш маневрена в місті і стабільніша на трасі, економічніша і красивіша.

Незважаючи на схоже призначення, ця версія мотоцикла має дещо інакші можливості.

Варто розпочати із габаритів та геометрії. Новий GEON X-Road 202 є мотоциклом, більш пристосованим до дорожніх, міських умов, більш «паркетним». Але при цьому він зовсім не втрачає свою рідну функціональність - для помірного бездоріжжя.

Однією із переваг версії є знижена висота по сидінню - таке доповнення оцінять рейдери з ростом менше середнього або ті водії, хто не любить тягнутись носком до землі і відчуває від цього дискомфорт. X-Road 202 CBF надасть їм упевнену стійку на світлофорі і не обділить дорожнім просвітом та прохідністю на сільських грунтовках і лісових стежках. Важливо відзначити, що і високим водіям, буде дуже комфортно на новому мотоциклі.

Конструкція має подвійну раму, яка призначена для підтримки та захисту двигуна від удару та надлишкової вібрації від руля та підножок.

Друге нововведення, яке давно очікували шанувальники класу - це інжекторнеупорскування. Нова версія кроссовера надається в двох варіаціях - карбюраторнийтаінжекторний. Більше немає сенсу сперечатися, що краще для бездоріжжя - кожен сам вибирає для себе. Обидві версії економічніші старішої, 250-кубової версії. Розхід пального на 100 км складає близько 2,6 літрів.

Сам двигун 200CBF - це новий в модельному ряді верхньовальний силовий агрегат з лінійним збільшенням потужності, добре тягне уже з нижніх оборотів. Такий характер беззаперчно можна назвати дружелюбним. У симбіозі з чіткою та плавною КПП, Ви отримаєте вірну допомогу в подоланні асфальтових і грунтових кілометрів.

GEON X-Road 202 має у своєму арсеналі потужну вилку перевернутого типу та задній моно амортизатора пружинно-гідравлічного типу без прогрессії, що в сукупності забезпечує підвищену стабільність на високих швидкостях.

Передні та задні гальмівні системи – дискові з гідравлічним приводом. Покришки мають універсальний малюнок, підкреслюючи подвійне призначення байку.

Панель приладів із світлодіодним дисплеєм, хоч і компактна, але від цього не менш інформована - водій легко до неї звикне і буде швидко знаходити потрібну інформацію.

В новій моделі багато уваги приділено естетиці та екстер'єру, в особливості - новий пластиковий обвіс виглядає сучасно і порадує гарною точністю підгонки та щільним еластичним матеріалом. А це ще один плюс, який дозволяє мотоциклу виглядати гармонічніше в міському потоці.

Що не менш важливо, у цього мотоциклу є захист для рук, що дуже зручно при швидкій їзді, особливо в сиру погоду.

Як висновок – вам навряд чи вдасться знайти мотоцикл, який буде так добре вдало поєднувати в собі формулу «Байк на кожен день = байк вихідної оффроуд прогулянки».

Аксесуари

13 other products in the same category: