Інформація

Попереднє замовлення Geon TerraX 250
Попереднє замовлення Geon TerraX 250
Відкрите попереднє замовлення на модель мотоциклів Geon TerraX 250. Очікуємо їх...
тра 4, 2020
Benelli - нове надходження
Benelli - нове надходження
Довгоочікуваний новий завіз мотоциклів Benelli нарешті в Україні і скоро буде уже...
тра 13, 2020
Відкриття фірмового мото СТО Мотостарт в Івано-Франківську
Відкриття фірмового мото СТО Мотостарт в...
Ми відкрились! Фірмове мото СТО компанії Мотостарт - це місце, де вашого...
тра 24, 2020

Лідери продажів

Новинки

Запит Зворотного зв'язку

Мотоцикл GEON X-Road Light 200

Новий товар

Представляємо вам нового номінанта на звання «народний мотоцикл України» - модель бюджетного лайт-ендуро - GEON X-Road Light 200. Що б стати народним в Україні, мотоцикл повинен бути надійним, вседорожнім і не дорогим. А з урахуванням сьогоднішніх реалій ще бюджетним в обслуговуванні і економічним.

Детальніше

сумарний рейтинг сумарний рейтинг:

5
4,67/5 - 3 отзывы

рейтинги переглядів
0 1 2 3 42
0 1 2 3 01
0 1 2 0 10
0 1 0 1 20
0 0 1 2 30

 додати відгук переглянути відгуки переглянути відгуки

1 272,00 $

Інформація

 

Сьогодні під кожну нову модель мотоцикла маркетологи прагнуть вигризти свою нішу - позиціонувати модель: спорт-турист, прогулянковий ендуро, для поїздок «за хлібом» і т.п. Команда GEON вважає, що покупець краще знає і сам вирішує, який мотоцикл найбільш підходящий для його режиму експлуатації. А завдання інженерів - запропонувати варіанти.

   
Саме тому в новому сезоні асортимент off-road мотоциклів GEON безпрецедентно насичений.

   
Представляємо вам нового номінанта на звання «народний мотоцикл України» - модель бюджетного лайт-ендуро - GEON X-Road Light 200. Що б стати народним в Україні, мотоцикл повинен бути надійним, вседорожнім і не дорогим. А з урахуванням сьогоднішніх реалій ще бюджетним в обслуговуванні і економічним.

   
Всі без винятку зазначені якості бренд GEON втілив в новій моделі - GEON X-Road Light 200. І не має значення, до якого класу віднести мотоцикл, якщо він володіє тим набором якостей, які необхідні мото-любителям України.

   
Звичайно, хороший мотоцикл повинен володіти надійним двигуном, мати зручну ергономіку і просте управління. Новий представник з сімейства кросоверів X-road і тут має, чимпривернути увагу.

   
Але, про все по-порядку.

   
За основу був узятий 1-циліндровий 4-тактний двигун повітряного охолодження, що використовувався на моделі GEON CR6 і Terrax-road, але зі зменшеним робочим об'ємом. При цьому, 16 к.с. потужності і 15 Нм крутного моменту зовсім не маленький показник для цього об’єму. А дозування подачі потужності плавна і передбачувана. Двигун відрізняється простою компоновкою - 2 клапана і один розпредвал. З приємних «фішок» - наявність баланс-вала і 6-ступінчастою КПП.

   
Простий 4-тактний «воздушник» X-Road Light живиться не зовсім звичайним карбюратором - тут команда GEON зробила спеціальний вибір в сторону просунутого карбюратора, з урахуванням досвіду в спорті. Мотор майже не вібрує і дуже тихо працює. На холостих обертах його практично не чутно. Користуватися КПП легко і приємно, механізм працює чітко. Це обумовлено масовою «обкаткою» вузла на старших версіях.

   
Реальна витрата палива становить приблизно 2,2 л на 100 км шляху. Точне значення залежить від стилю їзди, швидкості і поверхні пересування.

   
Ходова частина GEON X-Road Light 200 представлена ​​у вигляді звичайної сталевої рами, простих надійних підвісок: телескопічна вилка і моноамортизатор, дискових передньої і задньої гальмівних систем. Колеса спереду на 19 ', ззаду - на 16' дюймів. Все «залізо» зроблено добротно і міцно.

   
Підвіски мають робочий хід скромніші, в порівнянні з традиційними ендуро- або кросовими мотоциклами, однак вони значно більші, ніж у класичних "шляховиків".

   
В цілому ж, модель являє собою універсальний мотоцикл для комфортного пересування по будь-яких твердих і не дуже поверхнях від асфальту і грунтовки до лісових і гірських стежок і степових рівнин. Але, в силу свого потенціалу, не для пісків або боліт.

   
Здалеку Light 200 виглядає, майже як справжній ендуро. Його дуал-спортивне призначення видають компактні розміри (тисяча триста п'ятьдесят-п'ять мм колісної бази), 19-е переднє колесо і широке сидіння з пасажирської сходинкою.

   
В цілому, «Лайт» непогано підготовлений для щоденних поїздок «дім-робота-дім». Незважаючи на коротку базу і 19-е переднє колесо, він стабільно тримає пряму на своїх максимальних 95 км / год. Шини відмінно перетравлюють дрібний щебінь і грунтовки. Напівпозашляховий родовід X-road Light позитивно позначається на керованості на твердому покритті: байк охоче зарулює в поворот і впевнено вписується у вузькі траєкторії.

   
Як варіант, можна регулярно їздити на цій 200-ці на дачу, риболовлю чи просто на прогулянку по околицях міста. Тут, до речі, і стане в нагоді солідний багажник. З лівого боку над заднім колесом розміщений невеликий пластиковий бардачок для інструментів. Корисна річ.

   
Мотоцикл відрізняється універсальністю використання, простотою конструкції і низькою ціною, що робить його дуже популярним серед новачків і чудовою альтернативою дорогим японським 125-150-ам. Якщо ви шукаєте міцний, легкий і маневрений мотоцикл, то Ви вже за адресою.

   
Отже, маємо такий набір якостей мотоцикла, як економічність і екологічність, недорогий і простий у змісті / обслуговуванні, легкий в управлінні. Ну і, звичайно, головний козир - це доступна ціна, яка, з урахуванням технологічного оснащення, не залишає конкурентам шансів на боротьбу.

Характеристики

Тип двигуна1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом
Охолодженняповітряне
Робочий обєм (см3)197
Макс. потужність (к.с /при об/хв)16 / 8000
Макс. крутний момент (Нм /при об/хв)15 / 6500
Ступінь стиску9.2 : 1
Система живленнякарбюратор
Система зажиганияCDI
Система запускуелектростартер
Спідометрцифровий
КПП / трансмісія / головна передача6 ступіньчаста механічна ланцюгова
Рамасталева трубчаста
Передня підвіскателескопічна вилка звичайного типу
Задняя підвіскамоноамортизатор
Тормоза, передній / заднійдисковий, 260мм, 2-х поршневий супорт / дисковий, 240мм, 1-поршневий супорт
Шини, передня/задня80/100-19 // 110/90-16
Колісна база (мм)1355
Висота по сидінню (мм)840
Дорожній просвіт (мм)290
Суха маса (кг)115
Об'єм паливного баку (л)12,5
Максимальна швидкість (км/год)115
Задній маятниксталевий
Рекомендоване моторне мастилоMOTUL 5100 15W50

Відгуки Відгуки (3)

Сумарний рейтинг:
0 1 2 3 4
4,67/5
На основі 3 отзывы
Фільтр:
0 1 2 0 1 (0)
0 1 0 1 2 (0)
0 0 1 2 3 (0)
0 1 2 3 4
(5/5
4 з 4 осіб вважають цей відгук корисним
Суммарный рейтинг:0 1 2 3 4

Дуже дякуємо Вам за ваші відгуки!

0 1 2 3 4
(4/5
3 з 3 осіб вважають цей відгук корисним
Суммарный рейтинг:0 1 2 3 4

Дуже хороший мотоцикл до горів і так же по трасі їде швидко !

0 1 2 3 4
(5/5
2 з 2 осіб вважають цей відгук корисним
Суммарный рейтинг:0 1 2 3 4

очень крутой мот. У меня черный с красным. Качество намного выше цены!

Страницы: 1

З цим товаром купують

    13 інші товари в цій категорії