Інформація

Лідери продажів

Мотоцикл GEON X-Road Light 200 (2019 року)

Новий товар

Представляємо вам нового номінанта на звання «народний мотоцикл України» - модель бюджетного лайт-ендуро - GEON X-Road Light 200. Що б стати народним в Україні, мотоцикл повинен бути надійним, вседорожнім і не дорогим. А з урахуванням сьогоднішніх реалій ще бюджетним в обслуговуванні і економічним.

Детальніше

1 260,00 $

Add to wishlist

Характеристики

Тип двигуна 1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом
Охолодження повітряне
Робочий обєм (см3) 197
Макс. потужність (к.с /при об/хв) 16 / 8000
Макс. крутний момент (Нм /при об/хв) 15 / 6500
Ступінь стиску 9.2 : 1
Система живлення карбюратор
Система зажигания CDI
Система запуску електростартер
Спідометр цифровий
КПП / трансмісія / головна передача 6 ступіньчаста механічна ланцюгова
Рама сталева трубчаста
Передня підвіска телескопічна вилка звичайного типу
Задняя підвіска моноамортизатор
Тормоза, передній / задній дисковий, 260мм, 2-х поршневий супорт / дисковий, 240мм, 1-поршневий супорт
Шини, передня/задня 80/100-19 // 110/90-16
Колісна база (мм) 1355
Висота по сидінню (мм) 840
Дорожній просвіт (мм) 290
Суха маса (кг) 115
Об'єм паливного баку (л) 12,5
Максимальна швидкість (км/год) 115
Задній маятник сталевий
Рекомендоване моторне мастило MOTUL 5100 15W50

Інформація

 

Сьогодні під кожну нову модель мотоцикла маркетологи прагнуть вигризти свою нішу - позиціонувати модель: спорт-турист, прогулянковий ендуро, для поїздок «за хлібом» і т.п. Команда GEON вважає, що покупець краще знає і сам вирішує, який мотоцикл найбільш підходящий для його режиму експлуатації. А завдання інженерів - запропонувати варіанти.

   
Саме тому в новому сезоні асортимент off-road мотоциклів GEON безпрецедентно насичений.

   
Представляємо вам нового номінанта на звання «народний мотоцикл України» - модель бюджетного лайт-ендуро - GEON X-Road Light 200. Що б стати народним в Україні, мотоцикл повинен бути надійним, вседорожнім і не дорогим. А з урахуванням сьогоднішніх реалій ще бюджетним в обслуговуванні і економічним.

   
Всі без винятку зазначені якості бренд GEON втілив в новій моделі - GEON X-Road Light 200. І не має значення, до якого класу віднести мотоцикл, якщо він володіє тим набором якостей, які необхідні мото-любителям України.

   
Звичайно, хороший мотоцикл повинен володіти надійним двигуном, мати зручну ергономіку і просте управління. Новий представник з сімейства кросоверів X-road і тут має, чимпривернути увагу.

   
Але, про все по-порядку.

   
За основу був узятий 1-циліндровий 4-тактний двигун повітряного охолодження, що використовувався на моделі GEON CR6 і Terrax-road, але зі зменшеним робочим об'ємом. При цьому, 16 к.с. потужності і 15 Нм крутного моменту зовсім не маленький показник для цього об’єму. А дозування подачі потужності плавна і передбачувана. Двигун відрізняється простою компоновкою - 2 клапана і один розпредвал. З приємних «фішок» - наявність баланс-вала і 6-ступінчастою КПП.

   
Простий 4-тактний «воздушник» X-Road Light живиться не зовсім звичайним карбюратором - тут команда GEON зробила спеціальний вибір в сторону просунутого карбюратора, з урахуванням досвіду в спорті. Мотор майже не вібрує і дуже тихо працює. На холостих обертах його практично не чутно. Користуватися КПП легко і приємно, механізм працює чітко. Це обумовлено масовою «обкаткою» вузла на старших версіях.

   
Реальна витрата палива становить приблизно 2,2 л на 100 км шляху. Точне значення залежить від стилю їзди, швидкості і поверхні пересування.

   
Ходова частина GEON X-Road Light 200 представлена ​​у вигляді звичайної сталевої рами, простих надійних підвісок: телескопічна вилка і моноамортизатор, дискових передньої і задньої гальмівних систем. Колеса спереду на 19 ', ззаду - на 16' дюймів. Все «залізо» зроблено добротно і міцно.

   
Підвіски мають робочий хід скромніші, в порівнянні з традиційними ендуро- або кросовими мотоциклами, однак вони значно більші, ніж у класичних "шляховиків".

   
В цілому ж, модель являє собою універсальний мотоцикл для комфортного пересування по будь-яких твердих і не дуже поверхнях від асфальту і грунтовки до лісових і гірських стежок і степових рівнин. Але, в силу свого потенціалу, не для пісків або боліт.

   
Здалеку Light 200 виглядає, майже як справжній ендуро. Його дуал-спортивне призначення видають компактні розміри (тисяча триста п'ятьдесят-п'ять мм колісної бази), 19-е переднє колесо і широке сидіння з пасажирської сходинкою.

   
В цілому, «Лайт» непогано підготовлений для щоденних поїздок «дім-робота-дім». Незважаючи на коротку базу і 19-е переднє колесо, він стабільно тримає пряму на своїх максимальних 95 км / год. Шини відмінно перетравлюють дрібний щебінь і грунтовки. Напівпозашляховий родовід X-road Light позитивно позначається на керованості на твердому покритті: байк охоче зарулює в поворот і впевнено вписується у вузькі траєкторії.

   
Як варіант, можна регулярно їздити на цій 200-ці на дачу, риболовлю чи просто на прогулянку по околицях міста. Тут, до речі, і стане в нагоді солідний багажник. З лівого боку над заднім колесом розміщений невеликий пластиковий бардачок для інструментів. Корисна річ.

   
Мотоцикл відрізняється універсальністю використання, простотою конструкції і низькою ціною, що робить його дуже популярним серед новачків і чудовою альтернативою дорогим японським 125-150-ам. Якщо ви шукаєте міцний, легкий і маневрений мотоцикл, то Ви вже за адресою.

   
Отже, маємо такий набір якостей мотоцикла, як економічність і екологічність, недорогий і простий у змісті / обслуговуванні, легкий в управлінні. Ну і, звичайно, головний козир - це доступна ціна, яка, з урахуванням технологічного оснащення, не залишає конкурентам шансів на боротьбу.

Аксесуари

12 other products in the same category: