Інформація

Benelli - нове надходження
Benelli - нове надходження
Довгоочікуваний новий завіз мотоциклів Benelli нарешті в Україні і скоро буде уже...
тра 13, 2020
Попереднє замовлення Geon TerraX 250
Попереднє замовлення Geon TerraX 250
Відкрите попереднє замовлення на модель мотоциклів Geon TerraX 250. Очікуємо їх...
тра 4, 2020
Відкриття фірмового мото СТО Мотостарт в Івано-Франківську
Відкриття фірмового мото СТО Мотостарт в...
Ми відкрились! Фірмове мото СТО компанії Мотостарт - це місце, де вашого...
тра 24, 2020

Лідери продажів

Новинки

Мотоцикл GEON X-Road Light 200

Новий товар

Представляємо вам нового номінанта на звання «народний мотоцикл України» - модель бюджетного лайт-ендуро - GEON X-Road Light 200. Що б стати народним в Україні, мотоцикл повинен бути надійним, вседорожнім і не дорогим. А з урахуванням сьогоднішніх реалій ще бюджетним в обслуговуванні і економічним.

Детальніше

1 272,00 $

Інформація

 

Сьогодні під кожну нову модель мотоцикла маркетологи прагнуть вигризти свою нішу - позиціонувати модель: спорт-турист, прогулянковий ендуро, для поїздок «за хлібом» і т.п. Команда GEON вважає, що покупець краще знає і сам вирішує, який мотоцикл найбільш підходящий для його режиму експлуатації. А завдання інженерів - запропонувати варіанти.

   
Саме тому в новому сезоні асортимент off-road мотоциклів GEON безпрецедентно насичений.

   
Представляємо вам нового номінанта на звання «народний мотоцикл України» - модель бюджетного лайт-ендуро - GEON X-Road Light 200. Що б стати народним в Україні, мотоцикл повинен бути надійним, вседорожнім і не дорогим. А з урахуванням сьогоднішніх реалій ще бюджетним в обслуговуванні і економічним.

   
Всі без винятку зазначені якості бренд GEON втілив в новій моделі - GEON X-Road Light 200. І не має значення, до якого класу віднести мотоцикл, якщо він володіє тим набором якостей, які необхідні мото-любителям України.

   
Звичайно, хороший мотоцикл повинен володіти надійним двигуном, мати зручну ергономіку і просте управління. Новий представник з сімейства кросоверів X-road і тут має, чимпривернути увагу.

   
Але, про все по-порядку.

   
За основу був узятий 1-циліндровий 4-тактний двигун повітряного охолодження, що використовувався на моделі GEON CR6 і Terrax-road, але зі зменшеним робочим об'ємом. При цьому, 16 к.с. потужності і 15 Нм крутного моменту зовсім не маленький показник для цього об’єму. А дозування подачі потужності плавна і передбачувана. Двигун відрізняється простою компоновкою - 2 клапана і один розпредвал. З приємних «фішок» - наявність баланс-вала і 6-ступінчастою КПП.

   
Простий 4-тактний «воздушник» X-Road Light живиться не зовсім звичайним карбюратором - тут команда GEON зробила спеціальний вибір в сторону просунутого карбюратора, з урахуванням досвіду в спорті. Мотор майже не вібрує і дуже тихо працює. На холостих обертах його практично не чутно. Користуватися КПП легко і приємно, механізм працює чітко. Це обумовлено масовою «обкаткою» вузла на старших версіях.

   
Реальна витрата палива становить приблизно 2,2 л на 100 км шляху. Точне значення залежить від стилю їзди, швидкості і поверхні пересування.

   
Ходова частина GEON X-Road Light 200 представлена ​​у вигляді звичайної сталевої рами, простих надійних підвісок: телескопічна вилка і моноамортизатор, дискових передньої і задньої гальмівних систем. Колеса спереду на 19 ', ззаду - на 16' дюймів. Все «залізо» зроблено добротно і міцно.

   
Підвіски мають робочий хід скромніші, в порівнянні з традиційними ендуро- або кросовими мотоциклами, однак вони значно більші, ніж у класичних "шляховиків".

   
В цілому ж, модель являє собою універсальний мотоцикл для комфортного пересування по будь-яких твердих і не дуже поверхнях від асфальту і грунтовки до лісових і гірських стежок і степових рівнин. Але, в силу свого потенціалу, не для пісків або боліт.

   
Здалеку Light 200 виглядає, майже як справжній ендуро. Його дуал-спортивне призначення видають компактні розміри (тисяча триста п'ятьдесят-п'ять мм колісної бази), 19-е переднє колесо і широке сидіння з пасажирської сходинкою.

   
В цілому, «Лайт» непогано підготовлений для щоденних поїздок «дім-робота-дім». Незважаючи на коротку базу і 19-е переднє колесо, він стабільно тримає пряму на своїх максимальних 95 км / год. Шини відмінно перетравлюють дрібний щебінь і грунтовки. Напівпозашляховий родовід X-road Light позитивно позначається на керованості на твердому покритті: байк охоче зарулює в поворот і впевнено вписується у вузькі траєкторії.

   
Як варіант, можна регулярно їздити на цій 200-ці на дачу, риболовлю чи просто на прогулянку по околицях міста. Тут, до речі, і стане в нагоді солідний багажник. З лівого боку над заднім колесом розміщений невеликий пластиковий бардачок для інструментів. Корисна річ.

   
Мотоцикл відрізняється універсальністю використання, простотою конструкції і низькою ціною, що робить його дуже популярним серед новачків і чудовою альтернативою дорогим японським 125-150-ам. Якщо ви шукаєте міцний, легкий і маневрений мотоцикл, то Ви вже за адресою.

   
Отже, маємо такий набір якостей мотоцикла, як економічність і екологічність, недорогий і простий у змісті / обслуговуванні, легкий в управлінні. Ну і, звичайно, головний козир - це доступна ціна, яка, з урахуванням технологічного оснащення, не залишає конкурентам шансів на боротьбу.

Характеристики

Тип двигуна 1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом
Охолодження повітряне
Робочий обєм (см3) 197
Макс. потужність (к.с /при об/хв) 16 / 8000
Макс. крутний момент (Нм /при об/хв) 15 / 6500
Ступінь стиску 9.2 : 1
Система живлення карбюратор
Система зажигания CDI
Система запуску електростартер
Спідометр цифровий
КПП / трансмісія / головна передача 6 ступіньчаста механічна ланцюгова
Рама сталева трубчаста
Передня підвіска телескопічна вилка звичайного типу
Задняя підвіска моноамортизатор
Тормоза, передній / задній дисковий, 260мм, 2-х поршневий супорт / дисковий, 240мм, 1-поршневий супорт
Шини, передня/задня 80/100-19 // 110/90-16
Колісна база (мм) 1355
Висота по сидінню (мм) 840
Дорожній просвіт (мм) 290
Суха маса (кг) 115
Об'єм паливного баку (л) 12,5
Максимальна швидкість (км/год) 115
Задній маятник сталевий
Рекомендоване моторне мастило MOTUL 5100 15W50

Відгуки

Клас 
2020-05-15

Відповідь

Дуже дякуємо Вам за ваші відгуки!

Клас 
2020-05-14

Хороший

Дуже хороший мотоцикл до горів і так же по трасі їде швидко !

Клас 
2020-05-10

крутой мотоцикл

очень крутой мот. У меня черный с красным. Качество намного выше цены!

Напишіть свій відгук!

Напишіть відгук

Мотоцикл GEON X-Road Light 200

Мотоцикл GEON X-Road Light 200

Представляємо вам нового номінанта на звання «народний мотоцикл України» - модель бюджетного лайт-ендуро - GEON X-Road Light 200. Що б стати народним в Україні, мотоцикл повинен бути надійним, вседорожнім і не дорогим. А з урахуванням сьогоднішніх реалій ще бюджетним в обслуговуванні і економічним.

З цим товаром купують

13 інші товари в цій категорії