Інформація

Лідери продажів

Новинки

Мотоцикл Geon Benelli TNT300 2019

Новий товар

Двигун  265MN-A, чотиритактний, водяного охоложення, 8 клапанів, 2 розподілвала (DOHC, 4 клапана на циліндр)
Робочий об'єм циліндрів    300 куб.см. (ø65x45.2)

Детальніше

3 849,00 $

Add to wishlist

Характеристики

Тип двигуна 265MN-A, 4-тактний, 8 клапанів, 2 розподільний вал (DOHC, 4 клапана на циліндр)
Охолодження водяне
Робочий обєм (см3) 300
Макс. потужність (к.с /при об/хв) 38/12000
Макс. крутний момент (Нм /при об/хв) 28 / 9000
Ступінь стиску 12:1
Система живлення Інжектор. Прямий вприск з електронним управлінням
Система зажигания TLI (Безконтактна, з електронним керуванням)
Система запуску електростартер
Щеплення багатодискове в масляній ванні
КПП / трансмісія / головна передача 6 ступіньчаста механічна ланцюгова
Рама Сталева просторова
Передня підвіска Телескопічна, амортизатори перевернутого типу
Задняя підвіска Важільна, маятникового типу, з моно-амортизатором
Тормоза, передній / задній 2 плаваючих диски 260мм, арміровані шланги / диск 240мм
Шини, передня/задня 120*70-17 Pirelli / 160*60-17 Pirelli
ДхШхВ (мм) 2125 x 800 x 1130
Колісна база (мм) 1405
Висота по сидінню (мм) 795
Дорожній просвіт (мм) 140
Суха маса (кг) 180
Об'єм паливного баку (л) 16
Рекомендоване моторне мастило MOTUL 5100 10W50

Інформація

Benelli TNT300 - це стильна модель початкового і середнього рівня з помірно агресивним сучасним дизайном, натхненним італійськими традиціями. Жвавий і мінімалістичний.

   Двоциліндровий мотор об'ємом 296 куб.см., яким оснащується Benelli TNT300, має високий крутний момент на низьких і середніх оборотах, а також непоганий приріст потужності на більш високих оборотах.

  Його м'язистий зовнішній вигляд натякає на високу продуктивність і вигідно виділяє TNT300 з безлічі інших однокласників. Стрункий, легкий в управлінні і зручний байк повинен припасти до смаку, як новачкам, так і досвідченим райдерам. Мотоцикл виявиться відмінним напарником своєму власникові, перш за все, в щільному міському трафіку, завдяки короткій базі, чутливому управлінню і енергійній реакції на положення ручки акселератора. При цьому новинка не спасує і на швидкісній трасі.

   Вперше новий мотоцикл TNT300 був представлений на мотовиставці EICMA-2013 в Мілані. Модель оснащена 4-тактним рядним двоциліндровим двигуном поперечного розташування з електронним уприскуванням палива, з двома верхніми розподільчими (DOHC) і чотирма клапанами на циліндр. Максимальна потужність досягає 37 к.с. (27 кВт) при 11500 об / хв, крутний момент 27 Нм при 9000 об / хв. Модель характеризується наявністю системи мастила з мокрим картером, зчеплення в масляній ванні, 6-ступінчастої коробки передач і ланцюгового приводу ведучого колеса.

   Стрункий силует нового мотоцикла Benelli TNT300 пройнятий духом мінімалізму. Це помітно вже при побіжному погляді на передній обтічник. Мотоцикл побудований на рамі у вигляді зварної решітки з класичних сталевих труб, зі сталевим заднім маятником. Конструкція міцна, і при цьому забезпечує демократичну вартість виготовлення в порівнянні з алюмінієвими аналогами.

   Передня підвіска представлена ​​перевернутою гідравлічною телескопічною вилкою з діаметром пір'я 41 мм. Ззаду працює моноамортизатор з регулюванням преднатягу. Задня підвіска у поєднанні з прекрасно налаштованою передньою вилкою, забезпечують TNT300 плавний хід і легкість управління.

   Гальмівна система включає в себе два 260-міліметрових плаваючих пелюсткових диска на передньому колесі і один подібний, але діаметром 240 мм, ззаду. 17-дюймові колеса з алюмінієвого сплаву комплектуються гумою Pirelli, відповідно, розмірністю 120/70 і 160/60. Обсяг паливного бака дорівнює 16 літрам, що обіцяє цілком прийнятну дальність пробігу на одній заправці, з урахуванням кубатури мотоцикла і відповідної витрати.

Передні диски - пелюсткові, плаваючі з перфорацією.

   Модель Benelli TNT300 буде пропонуватися в чорному і білому варіантах забарвлення.

   Новинка має сучасний дизайн, в той час як шасі засноване на класичній гратчастій сталевій рамі. Підвіска оснащена 41-мм перевернутою вилкою, а також сталевим маятником з моноамортизатором.

   Увага до деталей і якість основних вузлів і агрегатів на дуже високому рівні. Це характерно для мотоциклів Benelli TNT. Італійська якість в поєднанні з прийнятною ціною, сучасний, яскравий дизайн, дають можливість ідеально себе почувати як в місті, так і на заміських трасах.
   Помірно агресивний сучасний дизайн мотоцикла особливо привабливий для молоді, хоча модель відмінно підійде для пілотів старшого віку. Нейкед володіє продуманою ергономікою, а європейський «крій» мотоцикла забезпечує зручну посадку райдерам, як середнього, так і високого зросту. У мотоцикла подовжене двомісне сидіння, розраховане на зручне розміщення пасажира.

   Новий мотоцикл Benelli TNT300 створений як для новачків, так і для більш досвідчених мотоциклістів - досить швидкий, легкий і добре керований мотоцикл для міста з дуже демократичною ціною.
 

ВІДЕО-ОГЛЯД

Відгук власника Benelli TNT300 пробіг 1500 км (відеоблог Володимира Юшко)

17 other products in the same category: