Geon Dakar 250E TwinCam (Enduro) 2018

Новий товар

Geon Dakar 250 TwinCam - це повноцінний однокласник Dakar'а “4-клапанника”, але з іншою концепцією, близькою не стільки до спортивного напрямку, скільки до цивільно-ендуро функціоналу. Проте, це повноцінний ендуро - високий, з енергоємкою підвіскою із довгим ходом та великим дорожнім просвітом.

Детальніше

2 750,00 у. е.

Add to wishlist

Характеристики

Тиип двигуна 1-цилиндр, 4-х тактный, DOHC, 4-клапанный, с баланс-валом
Охолодження жидкостное
Робочий обєм (см3) 249
Макс. потужність (к.к /при об/хв) 26 / 8500
Макс. крутящий момент (Нм /при об/хв) 24 / 6000
Ступінь стиску 10.8 : 1
Система живлення карбюратор
Система зажигания CDI
Система запуску електростартер
КПП 6 ступіньчаста механічна
Передня підвіска телескопическая вилка перевернутого типа, с набором регулировок
Задняя підвіска алюминиевый маятник, моноамортизатор с набором регулировок
Тормоза, передній / задній дисковый, 260мм, 2-х поршневой суппорт / дисковый, 240мм, однопоршневой суппорт
Шини, передня/задня 80/90-21 // 110/80-18
ДхШхВ (мм) 2255 × 815 × 1260 мм
Колісна база (мм) 1460
Висота по сидінню (мм) 920
Дорожній просвіт (мм) 290
Суха маса (кг) 130
Об'єм паливного баку (л) 10
Максимальна швидкість (км/год) 110

Інформація

Якщо Ви вже “виросли” з X-road і готові пересісти на Dakar, але немає такої фінансової можливості, то наша нова модель - це саме те, що Вам потрібно - Geon Dakar 250 TwinCam. Це повноцінний однокласник Dakar'а “4-клапанника”, але з іншою концепцією, близькою не стільки до спортивного напрямку, скільки до цивільно-ендуро функціоналу. Проте, це повноцінний ендуро - високий, з енергоємкою підвіскою із довгим ходом та великим дорожнім просвітом.

Детальне знайомство варто почати саме з двигуна.

Тайванська компанія CPI в 2007 відтворила популярний 250-кубовий одноциліндровий двигун рідинного охолодження Honda AX-1 для установки на мотоцикли CPI SX250 і SM250. І розмістили серійне виробництво в Китаї, завдяки чому двигун отримав широку популярність не тільки на мотоциклах CPI, а й багатьох іншим мотоциклах. За свою більш, ніж 10-річну історію цей двигун послужив і продовжує служити силовим агрегатом на великій кількості, як позашляхової, так і дорожньої мото-техніки, і навіть отримав версію для квадроциклів. В результаті такої еволюції двигун пройшов гарт і зміцнів, як завершений і надійний вузол (хоча і так, тайванці за менталітетом схожі з японцями і не запустять в серію продукт, в якому не впевнені).

Двигун Geon Dakar 250 TwinCam, як зрозуміло з назви має систему ГРМ типу DOHC з чотирма клапанами. За своїми характеристиками двигун вийшов цілком вдалим: 26 к.с. і 24 Нм на колінвалі - гідний показник. 6-ступінчаста КПП буде доречна на довгих прямих ділянках і в парі з рідинним охолодженням продовжить термін експлуатації і ресурс двигуна. В яких би умовах ви не експлуатували мотоцикл, двигун має всі задатки успішно справлятися з поставленими завданнями. До речі, і баланс-вал теж присутній. Живиться двигун від продуктивного карбюратора і в повній мірі реалізує свій потенціал завдяки сучасній системі вихлопу.

Якщо описати, як користувач - двигун Geon Dakar 250 TwinCam тяговитий, еластичний, і вібрацій майже немає. Заводиться електростартером.

На відміну від старшої версії, в TwinCam двигун вмонтований в сталеву раму самого класичного типу для ендуро, а завдяки дюплексному типу і солідному підрамнику має хорошу жорсткість і прикриває двигун від пошкоджень знизу.

Передня підвіска являє собою потужну перевернуту телескопічну вилку виробництва компанії Fastace. Ззаду моноамортизатор з регулюваннями преднатяга пружини і демпфування / відбою в зв'язці з легким алюмнієвим маятником. Дорожній просвіт становить 300мм.

І в іншому новий Geon Dakar має характерну ендуро компоновку: колісна формула 21/18, довге сидіння, обидві гальмівні системи дискові гідравлічні. Передній гальмівний диск захований від бруду спеціальним захистом. Армовані шланги забезпечують гарний зворотний зв'язок між пілотом і гальмівними супортами.

Довге сидіння для двох, посадка вертикальна пряма, кермо високе і широке - дозволить їхати “в стійці”, коли знадобиться. Посадковий трикутник «руль-сидіння-підніжки» сформований для максимально комфортного переміщення по помірному бездоріжжю, тому спина і руки водія під час їзди розвантажені. Всі органи управління на звичайному, звичному місці, цифрова приладова панель інформативна .

Dakar TwinCam оснащується повним комплектом світлотехніки, дзеркалами, спідометром і заднім бризковиком, він же кріплення номера - повний комплект для реєстрації мотоцикла і експлуатації на дорогах загального користування. Компанія-імпортер надає весь необхідний комплект документів.

У базовій комплектації є пасажирські підніжки і невеликий, але надійний багажник.

Пластиковий обвіс лаконічний - сучасний і не агресивний.

Dakar TwinCam цілком придатний для переобладнання в супермото з подальшою експлуатацією в мегаполісі і його околицях.

 

Наш магазин МотоСТАРТ - офіційний дилер торгових марок Geon, Speed Gear і Benelli.

Купити мотоцикл  Geon Dakar 250 TwinCam ви можете в м. Івано-Франківськ, а також ми пропонуємо зручний та безкоштовний для вас спосіб доставки в межах України

У нас Ви отримуєте техніку з проведеною передпродажною підготовкою (що гарантує отримання справної та цілої техніки), а також надається ГАРАНТІЯ. Надаємо також весь пакет необхідних документів для реєстрації мото, квадро та скутерів.

Аксесуари