Geon Dakar GNX 250 (Enduro) Factory 2019

Новий товар

Новий флагманський мотоцикл класу ендуро

Детальніше

3 550,00 у. е.

Add to wishlist

Інформація

Мотоцикл Geon Dakar GNX 250 - це розширення флагманської лінійки ендуро Geon.

     Мотоцикл оснащується тим же силовим агрегатом, що і попередня модель.

Силовий агрегат - це спільний елемент, що об'єднує обидві версії Дакарів. Але і він буде везти байк по-іншому завдяки новому карбюратору - японський NIMOTA вперше встановлюється на Геон, але обов'язково увійде в список затребуваних компонентів.

   Японський карбюратор NIMOTA відрізняється високою ефективністю. Допомагає розганятися плавніше на самому старті і максимально згладжує криві зростання потужності і моменту. На прямих 250-кубовий двигун швидко розганяє мотоцикл - головне, не соромитися маніпулювати лапкою перемикання передач і ручкою "газу".

   Опціонально доступна і версія з інжектором - за запитом буде підготовлена ​​протягом 1-2 робочих дня фахівцями Geon Motosport.

   До того ж власники GNX-версій по-іншому відчують віддачу двигуна завдяки великим заднім зіркам з 52-ма зубами! Зірки виготовлені з фрезерованого алюмінію з анодованим покриттям. Провідна зірка, як і раніше на 13 зубів. 

     Охолодження двигуна, як і має бути на високому рівні - 2 радіатора, захищені міцними жалюзі. Шланги рідинного охолодження не тільки мають цікавий колір - силіконові патрубки системи охолодження мають кілька шарів армування - вони міцніше і надійніше, а сам силікон краще протистоїть агресивному середовищу, ніж гума. А значить, ці патрубки прослужать довше і витримають більше «пригод», ніж стандартні гумові.

     Головна відмінність нового покоління - це хромо-молібденова рама.

По-перше такий тип рами є більш ремонтопридатним, тому що дозволяє зварювати, ремонтувати, обслуговувати, змінювати. Враховуючи специфіку жорсткої експлуатації, така перевага для багатьох має важливе значення.

По-друге така рама легше, що також складно переоцінити в екстремальних умовах ендуро драйвів.

     Як і раніше, GEON іде по шляху максимального зниження маси - для цього на мотоцикл було встановлено велику кількість фрезерованих алюмінієвих компонентів: траверси і кріплення керма, ступиці і задня зірка, важелі переднього гальма і зчеплення. А так же з алюмінію виготовлені педаль заднього гальма, лапка КПП, важелі прогресії і сам маятник, кріплення захисту рук і обода коліс, підрамник і підніжки, кермо.  

Гелевий акумулятор замінили на літієво-іонну батарею з зменшеною вагою. Завдяки всім старанням суху вагу мотоцикла вдалося знизити до 108 кг. Та й в цілому апарат став трохи компактніше.

     Легка вага траверс і зниження непідресорених мас не тільки позитивно вплинуло на керованість байка, але і підвищило ефективність відпрацювання мотоциклом нерівностей і стабільність на високих швидкостях.

     Хоча, звичайно, левова частка відповідальності за відпрацювання нерівностей лежить на амортизаторах. І тут вони, як і годиться серії Dakar, встановлені в максимальній комплектації з усіма регулюваннями. Спереду встановлені потужні тайванські амортизатори перевернутого типу з діаметром 47мм. Ззаду газомасляний амортизатор із зовнішнім резервуаром (рюкзачнного типу). В синергії з системою важеля прогресії забезпечує максимальну ефективність моноамортизатора і задньої підвіски в цілому.

     Нова вилка від Fastace також дозволила мотоциклу "скинути" у вазі і дає швидкий доступ до налаштування підвіски.

Тиск в підвісках також можна регулювати - підкачати або навпаки спустити. Штатних регулювань підвісок вистачить навіть професіоналу ендуро середнього рівня, якщо говорити про тренування і практиках. Штоки пір'я вилки приховані від бруду великими захисними «лопухами»

КПП, як і раніше - 6-ступінчаста. Передачі включаються чітко, без сторонніх звуків і помилкових «нейтралей». Перша передача коротка - дозволяє потужно вигрібати грунт і не глохнути. Далі момент передається на зірку за допомогою знаменитого ланцюга AFAM з розміром 520. Слайдери і пастка ланцюга виготовлені з міцного зносостійкого матеріалу, мають продуману ефективну форму і добре вписуються в загальний екстер'єр мотоцикла.

     Ще одне оновлення, яке відразу впадає в очі - це резонатор вихлопної системи, «мегабомб», як його нерідко називають. Він ефективно додає на низах і покращує продуктивність двигуна. Глушник виготовлений так само з легких матеріалів і зварений охайними швами «аргону». Не тільки виглядає добре, але ефективно доповнює систему вихлопу.

До речі, резонатор і на витрату палива впливає - хоч і не сильно, але знижує. А бак палива з об'ємом 9 літрів дозволить досить довго не згадувати про дозаправлення, що дуже важливо в умовах прогулянок по диким місцевостям.

     Якщо говорити про ергономіку, то нова форма сидіння і бензобака дають можливість більше зміщувати тіло вперед, завантажуючи переднє колесо для поліпшення контролю в повороті. А невелика вага моделі та прієміста для ніг форма пластика дозволяють щільно утримувати мотоцикл ногами, що підвищує рівень контролю.

До того ж кришка бензобака стала нижче, ніж на попередній моделі. Це дає велику свободу для переміщення тіла: можна далі зміститися вперед і максимально завантажити переднє колесо, щоб при розгоні мотоцикл не піднімався на заднє колесо.

Плюс висока рама в комбінації з високим кермом дозволять зручніше триматися в стійці.

Рама захищена накладками в нижній частині, що б від черевиків не залишалися подряпини і потертості.

     Широкий легкий кермо (типу TwinWall) змінного діаметру (28мм в основі) має інформаційні насічки для зручності в установці і регулюванні положення. На кермо встановлена ​​рейка жорсткості з подушкою. Курки зчеплення і переднього гальма не тільки полегшені, а й складні - не зламаються при падінні.

Ціпкі гріпси і коротка ручка газу сподобаються всім, хто любить активні або навіть агресивні покатушки. Кнопки на кермі, як і проводка в цілому - вологозахищені.

     Гальмівні системи аналогічні класичним Dakar'у. Відрізняється лише колір армованих магістралей - вони стали чорними. Лапка заднього гальма виконана з товстого алюмінію з високим запасом міцності і мінімальним зазором на осі. Зусилля передається через шарнірне з'єднання, що позитивно позначається на чіткості дозування зусилля і довговічності вузла. Гальмівні диски пелюсткового типу з максимально полегшеною формою і поліпшеною вентиляцією.

     Ще одна значна відмінність Dakar GNX - це більш сучасний зовнішній вигляд пластика. Пластик щільний та еластичний. Кришка повітряного фільтра зручно замикається і її можна відкрити без інструменту в польових умовах для заміни або грубої очистки фільтра. Нове переднє крило дуже добре захищає від грязі, що летить, а захист рук від летячих шматків бруду, каміння і від гілок.

На мотоциклі є така зручна «фіча», як гумова петля для бокової підніжки, яка не дає їй бовтатися або навіть відкритися під час жорстких рейдів.

     Гума CST вже добре знайома на території України і користується позитивними оцінками.

Спиці встановлені посилені - з діаметром 4 мм і виготовлені з нержавіючої сталі. А також з нержавіючої сталі виготовлений і весь метиз мотоцикла. Обода посилені, алюмінієві.

     Dakar GNX оснащується повним комплектом світлотехніки, дзеркалами, спідометром і заднім бризковиком, він же кріплення номера - весь необхідний комплект для реєстрації мотоцикла і експлуатації на дорогах загального користування. Компанія-імпортер надає повний пакет документів.

Покажчики поворотів - LED дуже яскраві і встановлені на еластичні ніжки, які будуть згинатися при падінні, але не зламаються. Стоп-сигнал теж LED - дуже яскравий.

LED панель приладів компактна і акуратна. Якщо Ви правильно катаєте - у Вас не буде часу за нею стежити. Замок запалювання захований під сидушку для кращого захисту від попадання вологи і бруду.

     Не дивлячись на велику кількість принципових змін, мотоцикл має високий рівень взаємозамінності запчастин, вузлів і тюнінгу зі звичним Dakar'ом.

     Шанувальники кросу полюблять ці мотоцикли ще й за електростартери - не потрібно "кікати" кожен раз, коли заглох - це великий плюс.     

У комплекті з кожним мотоциклом надається лобовий пластик під номер (замість фари);

     Geon Dakar GNX 250 це ідеальний баланс між легкістю і потужністю, особливо для тренувань, а так само фрірайду по лісах і стежках. Це ще й відмінний баланс комплектації і ціни. Такий «фарш» в стандартній комплектації Ви точно не знайдете ні в кого з виробників.

Двигун / Трансмісія  
Тип двигуна 1-циліндр, 4-тактний, SOHC, 4-клап., з баланс-валом
Охолодження рідинне
Робочий об'ем (см3) 249
Макс. потужність (к.с /при об/хв) 28 / 9000 
Макс. Крутн.момент (Нм /при об/хв) 23 / 7000
Ступінь стиснення 11,5 : 1
Система пхарчування карбюратор / інжектор 
Система запалювання CDI
Система пуску электростартер, кік-стартер
КПП 6-ступінчата, механічна 
Шассі  
Рама стальна трубчаста
Передня підвіска телескопічна вилка перевернутого типу, 47 мм з набіром регулювань, хід 300мм
Задня підвіска алюм. маятник, система ричажної прогресії, моноамортизатор с набіром регулювань, хід 110мм
Гальма, передній / задній диск 240 мм, 2-поршневий суппорт / диск 240 мм, 1-поршневой суппорт
Шины, передня/задня 80/100-21 // 100/90-18
Загальні дані  
ДхШхВ (мм) 2160 X 830 x 1300 мм
Колісна база (мм) 1460 мм
Высота за сидінням (мм) 950 мм
Дорожній просвіт (мм) 270 мм
Суха вага (кг) 108 кг
Ємність паливного баку (л) 9
Максимальна швидкість (км/г) ≥110

Наш магазин МотоСТАРТ - офіційний дилер торгових марок Geon, Speed Gear і Benelli.

Купити мотоцикл Geon Dakar GNX 250 ви можете в мІвано-Франківська також ми пропонуємо зручний для вас вид доставки в ВінницюДніпропетровськЖитомирЗапоріжжя, КіровоградЛуцькЛьвівМиколаївОдесуПолтавуРівнеСумиТернопільУжгородХарківХерсонХмельницький, ЧеркасиЧернігівЧернівці і т.д.

У нас Ви отримуєте техніку з проведеною передпродажною підготовкою (що гарантує отримання справної та цілої техніки), а також надається ГАРАНТІЯ. Надаємо також весь пакет необхідних документів для реєстрації мото, квадро та скутерів.