Короткий огляд новинок Benelli 2018

Posted by
Короткий огляд новинок Benelli 2018

Не так давно на виставці EICMA в Мілані найстаріший Італійський мотоциклетний бренд представив ряд новинок. Пропонуємо всім бажаючим коротко познайомитися із деякими з них.

Benelli 752S

BENELLI-752S

Повнорозмірний динамічний мотоцикл з сучасним дизайном і спортивними гармонійними лініями.

Трубчаста гратчаста рама огортає новий чотиритактний двоциліндровий двигун з рідинним охолодженням об'ємом 750 куб. см. Максимальна потужність і крутний момент двигуна складають відповідно 81,6 к.с. при 9000 об / хв і 67 Нм при 6500 об / хв.

BENELLI-752SBENELLI-752S

Шасі складається з передньої вилки перевернутого типу діаметром 50 мм, що гарантує стабільність і ефективність. Хід передньої підвіски 117 мм. Ззаду встановлений маятник з центральним регульованим моноамортизатором, також є регулювання попередньогонатягу пружини з ходом 45-міліметрів. Увага до безпеки і продуктивності підтверджується характеристиками гальмівної системи - спереду це два диска діаметром 320 мм, з чотирипоршневими супортом, ззаду встановлений гальмівний диск діаметром 260 мм і однопоршневим супортом. Базова комплектація Benelli 752S включає в себе ABS. На 17-дюймові диски з алюмінієвого сплаву встановлені шини 120 / 70-17 і 180 / 55-17. Бак об'ємом 15 літрів.

BENELLI-752SBENELLI-752S

Мотоцикл 752 S надійде в продаж з другої половини 2018 роки (на європейському ринку) а ось ціна на нього ще невідома.

Imperiale 400

IMPERIALE-400

Benelli Imperiale 400 - це нова інтерпретація історичної моделі Benelli-MotoBi 1950 року випуску. Незважаючи на оновлення цей простий на вигляд мотоцикл не втратив свій класичний дизайн і індивідуальність.

IMPERIALE-400IMPERIALE-400

Imperiale 400 оснащений одноциліндровим чотиритактним двигуном з повітряним охолодженням з одним верхнім розподільчим (SOHC) і електронним уприскуванням палива, що забезпечує максимальну економію палива при будь-яких умовах їзди. Максимальна потужність двигуна становить 19,7 к.с. (14,5 кВт) при 5500 об / хв, крутний момент 28 Нм (2,85 кгм) при 3500 об / хв.

Ефективна і збалансована гальмівна система Imperiale 400 складається з плаваючого диску діаметром 300 мм з двохпоршневими супортом спереду і диском 240 мм з однопоршневим супортом ззаду, що забезпечує повний контроль над мотоциклом (ABS входить в базову комплектацію).
На мотоциклі встановлені колеса з алюмінієвого сплаву діаметром 19 "попереду та 18" ззаду, «взуті» в шини 110/90 і 130/80 відповідно.

IMPERIALE-400IMPERIALE-400

Imperiale 400 надійде в продаж з другої половини 2018 року (на європейському ринку).

Benelli 402S

BENELLI-402S

Benelli 402S - стильний міський круізер, який відмінно підійде для комфортної прогулянки за межею міста.

Привід 402S є новий чотиритактний двоциліндровий двигун із системою рідинного охолодження з чотирма клапанами на циліндр. Його максимальна потужність складає 39,4 к.с. при 9000 об / хв, з обертовим моментом 35 Нм при 7000 об / хв. Байк оснащений шестиступінчастою коробкою передач і електронним уприскуванням палива.

BENELLI-402SBENELLI-402S

Трубчаста ґратчаста рама зі сталевими пластинами підкреслює дух сучасного мотоцикла. Передня підвіска складаються з телескопічною перевернутої вилки діаметром 41-міліметр і ходом 125-міліметрів. Задня підвіска – важільна, маятникова з моноамортизатором з налаштуванням попереднього натягу пружини.

BENELLI-402SBENELLI-402S

Гальмівна система складається з двох дисків діаметром 260 мм з 4-поршневими супортами спереду, і 240-міліметровим диском ззаду. Мотоцикл також комплектується ABS. На 17-дюймові диски з алюмінієвого сплаву «взуті» шини 120/70-R17 і 160/60-R17. Ємність баку складає 16 літрів, що гарантує хороший запас ходу.

Leoncino 500 Sport

LEONCINO-500-SPORT

Його назва швидше за все знайома знавцям мотогонок та історії дизайнерського дому Пезаро. Leoncino 500 Sport - мотоцикл з рішучим, конкретним, безпомилковим стилем. В дизайні простежуються класичні контури минулого, які перетворюються в сучасні спортивні риси. Він стильний у всьому від заднього колеса до кінчика носа лева встановленого на передньому крилі.

LEONCINO-500-SPORTLEONCINO-500-SPORT

Серцем нового лева Leoncino 500 Sport є двоциліндровий чотиритактний двигун об'ємом 500 куб.см. Плавний, але потужний двигун, здатний забезпечити потужність 48 к.с. при 8500 об / хв і крутний момент 46 Нм при 6000 об / хв, 6-ступінчаста коробка передач завершує загальну картину.

Як і у випадку з іншою частиною серії Leoncino, панель приладів повністю цифрова, а фара - LED.


LEONCINO-500-SPORTLEONCINO-500-SPORT
Leoncino 500 Sport має 17-дюймові диски, на які встановлюють шини 120/70-R17 спереду 160/60-R17 ззаду, гарантуючи відмінну стабільність на різних покриттях. Підвіски регулюються, спереду встановлена ​​вилка діаметром 50 мм і задня частина - маятник з мотоамортизатором, з ходом 51 мм. Гальмівна система також чудова, попереду - два диска діаметром 320 мм з 4-поршневими радіальними супортами, а ззаду - диск діаметром 260 мм з поршневим супортом (ABS входить в базову комплектацію).

Leoncino 500 Sport буде доступний з другої половини 2018 року.

Benelli TRK251

BENELLI-TRK251

TRK 251 - це новий спосіб отримати приємні враження. Це мотоцикл з легким і гнучким керуванням і 250-кубовим двигуном, здатним проходити складні маршрути. Поступливий мотоцикл який стане вірним супутником вже з першої спільної поїздки.

BENELLI-TRK251BENELLI-TRK251

Двигун - одноциліндровий чотиритактний з рідинним охолодженням, з двома розподільними і електронним уприскуванням палива, як і на Benelli TNT25. Його максимальна потужність складає 25,8 к.с. при 9250 об / хв, з обертальним моментом 21,2 Нм при 8000 об / хв.

Традиційна сталева ґратчаста рама здатна забезпечити максимальну стійкість і зручність їзди. Передня підвіска це вилка перевернутого типу з штоками діаметром 41 мм спереду; задня - важільна, маятникового типу з регульованим моно-амортизатором (хід 51 мм.)

BENELLI-TRK251BENELLI-TRK251

Надійне гальмування TRK251 забезпечують два гальмівних плаваючих диска діаметром 280-мм спереду (c 4-х поршневим супортом) і 240 мм ззаду. Колеса мотоцикла - 17-дюймові диски з алюмінієвого сплаву з шинами 110/70 спереду і 150/60 ззаду.
TRK251 буде доступний в другій половині 2018 року.

Leoncino 250

Leoncino-250

Новий Leoncino 250 найменший з сімейства "левів" Benelli. Незважаючи на маленький об'єм цей Leoncin як і його "старші брати" поєднує в собі класичний дизайн будинку Пезаро з інноваційними технологіями сучасності.

Традиція і інновації знаходять своє місце в класичному, хоча і переробленому в сучасному ключі, дизайні цього мотоцикла. Класика стає сучасною в «маленькому» компактному і динамічному мотоциклі з унікальним характером, характерним для Lioncino.

Leoncino-250Leoncino-250

Новинка від Benelli це мотоцикл на якому легко і зручно їздити. Інтуїтивно зрозумілий він доступний і надзвичайно сучасний.

Серце новинки одноциліндровий чотиритактний двигун рідинного охолодження об’ємом 250 см3, двома розподільними валами і 4 клапанами на циліндр. Максимальна потужність і крутний момент двигуна складають відповідно 25,8 к.с. (19 кВт) при 9250 об / хв і 21,2 Нм (2,16 кгм) при 8000 об / хв.

Leoncino 250 як і вся лінійка цих мотоциклів дуже стильний, решітчаста рама ідеально вписується в мотоцикл, а лінії плавно перетікають від передньої до задньої фарі. До слова фари на цьому мотоциклі діодні.

Сидіння зручне, просторе і вдало підкреслює стиль мотоцикла. Leoncino 250, як і всі мотоцикли цієї лінійки отримав свого сріблястого лева на передньому крилі.

Leoncino-250Leoncino-250

Підвіска складається з вилки перевернутого типу зі штоками діаметром 41 мм спереду і важеля, маятникового типу з регульованим моно-амортизатором (хід 51 мм.) Ззаду.
Гальмівна система має один плаваючий диск діаметром 280 мм, з чотирма поршневими супортами спереду і диск діаметром 240 мм з однопоршневим плаваючим супортом ззаду. Мотоцикл також оснащений ABS. На 17-дюймові алюмінієві диски встановлені шини 110/70-R17 і 150/60-R17 відповідно, забезпечуючи максимальну безпеку на дорозі.
Leoncino 250 буде доступний з другої половини 2018 року.